Artykuł sponsorowany

Czym powinien charakteryzować się dobry system audiowizualny?

Czym powinien charakteryzować się dobry system audiowizualny?

Dobrej jakości system audiowizualny to niemal nieodłączny element wyposażenia biurowców, hoteli, restauracji, urzędów, uczelni, szkół lub hal sportowych. W jego skład wchodzą urządzenia, których zadaniem jest przekazywanie i reprodukcja obrazu bądź dźwięku. To właśnie od jakości systemu audiowizualnego zależy sukces podczas wystąpień, prezentacji, szkoleń czy spotkań biznesowych. Warto więc wiedzieć, czym powinien charakteryzować się sprzęt przeznaczony do realizacji systemu AV.

Co wchodzi w skład systemu audiowizualnego?

System audiowizualny może spełniać swoje zadanie w różnorodnych obiektach, niezależnie od ich wielkości. Ważne żeby odpowiednio dobrać jego poszczególne elementy.  W skład systemu wchodzą komponenty audio oraz urządzenia do transmisji obrazu.
  • nagłośnienie - jest niezbędne podczas konferencji, prelekcji, prezentacji i innych wydarzeń, w czasie których w sali przebywa od kilkunastu do kilkuset osób. Odpowiednie urządzenia audio pozwalają na dobrą zrozumiałość mowy. Zaliczane są do nich mikrofony, głośniki stałe lub przenośne, wzmacniacze, odtwarzacze CD oraz rejestratory dźwięku, za pomocą których można nagrać przebieg wydarzenia.
  • wideo - jest wymagane, jeśli prezentujący chce przekazać obraz szerszej widowni. Urządzenia, jakie umożliwiają wizualny przekaz to projektory multimedialne lub np. Coraz bardziej popularne ekrany LED. Dzięki tej technologii obraz może zostać wyświetlony w centralnym punkcie sali konferencyjnej i będzie widoczny dla wszystkich uczestników wydarzenia.
Właściwa integracja wszystkich urządzeń do reprodukcji obrazu oraz głosu gwarantuje stworzenie kompleksowego systemu audiowizualnego, co z kolei zapewnia komfortową pracę oraz bezproblemowy odbiór treści przez każdego uczestnika zdarzenia. Profesjonalną instalacją systemów, zarówno audio-wideo, zajmuje się firma AudioArt s.c. z siedzibą we Wrocławiu. Czym wyróżnia się prawidłowo zainstalowany system audiowizualny? Odpowiednio dobrany i zainstalowany sprzęt nie sprawia trudności podczas użytkowania. Sterowanie jest proste i przejrzyste, co jest szczególnie istotne w obiektach użyteczności publicznej np. hotelach, restauracjach, klubach fitness gdzie ze względu na rotację personelu, często nie jest możliwe wyznaczenie jednego pracownika odpowiedzialnego za obsługę systemu. Ponadto system zainstalowany przez profesjonalną firmę, jest objęty opieką serwisową. Ten fakt ma ogromne znaczenie w każdym obiekcie, którego elementami składowymi oferty jest niezawodne nagłośnienie lub transmisja obrazu jak np. fitness kluby czy sale konferencyjne.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.