Artykuł sponsorowany

Czym powinna charakteryzować się dobra odzież korporacyjna?

Czym powinna charakteryzować się dobra odzież korporacyjna?

Odzież korporacyjna, jak sama nazwa wskazuje, jest najczęściej wykorzystywana przez pracowników zatrudnionych na stanowiskach biurowych, w ogromnych korporacjach i innych przedsiębiorstwach. Z uwagi na charakter wykonywanej pracy powinna ona się wyróżniać nienagannym designem, ale też jakością. W jaką odzież korporacyjną mogą zostać wyposażeni pracownicy biurowi i czym powinna się ona charakteryzować?

Dodatki dla mężczyzn

Wśród popularnych dodatków do męskiej odzieży korporacyjnej znajdują się: krawaty, muszki i poszetki. Każdy szanujący się i profesjonalny pracownik korporacji jest w nie wyposażony. Odpowiednio dopasowane doskonale komponują się z każdego rodzaju garniturem, ale dodają też właścicielowi charakteru i powagi. Wybierając właściwe, warto zwrócić uwagę na ich jakość. Powinny być wykonane z wysokiej jakości tkanin, odpornych na uszkodzenia czy blaknięcie. Jak wiadomo – będą one często użytkowane, stąd też regularne pranie i suszenie nie powinno ich uszkodzić.

– Wybierając właściwy krawat, muszkę bądź poszetkę, warto zwrócić także uwagę na design – wyjaśnia ekspert z firmy Bardeli. Niegdyś zalecano uzupełnianie garniturów dodatkami o prostym wyglądzie i nadruku. Obecnie największą popularnością cieszą się niepowtarzalne wzory, które dodają charakteru i elegancji, a jednocześnie pozwalają wyróżnić się z tłumu. Co więcej, ciekawą propozycją jest ich wzbogacenie o logo firmy. W wersji reklamowej pełnią skuteczną formę promocji przedsiębiorstwa, a odpowiednio zaprojektowane z pewnością wywołają dobre wrażenie na kontrahencie, a firma pozostanie na dłużej w jego pamięci.

Apaszki – doskonałe dla kobiet

O elegancki i niepowtarzalny strój w korporacji powinni zadbać nie tylko mężczyźni, ale też kobiety. Doskonałym uzupełnieniem każdej stylizacji będzie apaszka, którą można wiązać na wiele sposobów, tworząc tym samym niepowtarzalne zestawienia. Apaszki reklamowe z logo poza funkcją estetyczną, pełnią również funkcję reklamową. W zależności od preferencji przedsiębiorstwa mogą zawierać jedynie niewielki znacznik graficzny z logo firmy bądź też pełną jej nazwę czy ciekawe hasło reklamowe. Wykonane z wysokiej jakości jedwabiu z pewnością będą cieszyć się ogromną popularnością wśród pracownic, a jednocześnie pozwolą stworzyć elegancki firmowy dress code.

Ciekawym rozwiązaniem są również szale wykonywane z tkanin apaszkowych, które mogą być wiązane np. w węzły krawatowe. Doskonale prezentują się także poszetki jako element przypinany lub umieszczany w kieszonce garsonki. Przy użyciu tych akcesoriów można stworzyć stylizacje spójne wizerunkowo z ubiorem panów.

Wspomniane dodatki, wzbogacone o element charakterystyczny marki, stanowią ciekawy i niepowtarzalny element identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa. Wiele firm, które zdecydowały się na ten krok, potwierdza, że dzięki dodatkom odróżniły się od konkurencji, a w pewien sposób również zaistniały na rynku.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.