Dlaczego plandeki to dobre nośniki reklamowe?
Istnieje wiele form reklam różniących się od siebie między innymi zasięgiem, formatem materiałów promocyjnych, techniką wykonania oraz kosztem. Jeden z ciekawych nośników stanowią plandeki. Dlatego to właśnie na nie warto się zdecydować? Przeczytaj tekst, aby poznać charakterystykę tego rozwiązania oraz zalety umieszczania reklam na plandekach samochodowych.
Plandeki jako nośniki reklamowe – zalety
Umieszczenie nazwy, logo i hasła promocyjnego firmy na plandece wiąże się z jednorazową inwestycją, której wynik dotrze do wielu potencjalnych klientów. Mobilność oraz duży format reklamy zapewniają dobrą widoczność, co ma znaczenie dla skutecznego rozpowszechniania wizerunku przedsiębiorstwa. Konsumenci mogą odbierać przekaz nawet nieświadomie, wystarczy, że zobaczą materiały promocyjne, idąc ulicą czy stojąc w korku.
Co więcej, plandeki jako nośniki reklamowe są przygotowane na działanie czynników atmosferycznych, takich jak opady deszczu, wiatr czy promienie słoneczne. Poza tym nadruki wykonane przez profesjonalistów są czytelne i atrakcyjne wizualnie. Przemieszczanie się pojazdem wyposażonym w plandekę z reklamą to świetny sposób na rozpowszechnianie wizerunku firmy wśród potencjalnych klientów. Zasięg zależy od wyznaczonej trasy, promocja może się odbywać w wielu miejscach w kraju, a nawet poza jego granicami. Plandeki pełnią funkcję nie tylko reklamową, ale również praktyczną.
Jak powstają nadruki na plandekach?
Umieszczanie nadruków reklamowych na plandekach wymaga zastosowania specjalistycznych technologii. Dlatego też pracami tego typu zajmują się firmy dysponujące odpowiednim zapleczem technicznym. Połączenie nowoczesnych maszyn i umiejętności specjalistów to gwarancja stworzenia wytrzymałej, atrakcyjnej wizualnie, a przede wszystkim skutecznej reklamy. Wykonywaniem nadruków na plandekach zajmuje się na przykład firma Weychan. Zaletą tej formy reklamy jest również jej uniwersalność. Materiały promocyjne mogą dotyczyć niemal dowolnej branży. Niezależnie od specyfiki danej firmy, jej przedstawiciele mogą sobie zatem pozwolić na mobilną reklamę w niewygórowanej cenie.
Rozwiązanie to może się okazać szczególne atrakcyjne dla tych przedsiębiorstw, które dysponują własną flotą pojazdów (przede wszystkim dostawczych oraz ciężarowych). Wówczas wykonywanie obowiązków przez pracowników staje się przy okazji rozpowszechnianiem wizerunku firmy. Zdecydowanie warto rozważyć opcję reklamy tego typu. Klucz do sukcesu to skorzystanie z usług doświadczonych wykonawców dysponujących wymaganym sprzętem.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana