Artykuł sponsorowany

Możliwości ekspozycji reklam i materiałów informacyjnych z użyciem aluminiowych ram trójkątnych

Możliwości ekspozycji reklam i materiałów informacyjnych z użyciem aluminiowych ram trójkątnych

Trójkątna rama aluminiowa jest bardzo oryginalnym typem ekspozytora. Choć może kojarzyć się z klasycznym potykaczem, to zakres jej możliwych zastosowań jest znacznie większy. Oferuje relatywnie dużą powierzchnię na wydruki reklamowe, a przy tym jest doskonale stabilna i łatwa w montażu. Prezentujemy najważniejsze zalety i możliwości zastosowania trójkątnych ram aluminiowych.

Na ciekawą właściwość, którą posiadają trójkątne ramy aluminiowe, zwraca uwagę specjalista z firmy DisplayPlanet, produkującej flagi, banery i ścianki reklamowe: – Konstrukcja ramy decyduje o tym, że wydruki na materiałach tekstylnych lub PVC są nachylone pod kątem około 60°. Dzięki temu treść graficzna, hasło, a nawet większa ilość tekstu informacyjnego jest łatwa do zauważenia i odczytania. Poruszając się pieszo, rzadko kierujemy wzrok powyżej poziomu, na którym znajdują się nasze oczy. Patrzymy przed siebie i trochę w dół, czyli dokładnie w ten obszar przestrzeni, gdzie pojawia się wydruk na trójkątnej ramie. Nie musimy pochylać się czy podnosić głowy – wystarczy, że spojrzymy na reklamę, aby przekaz zaczął działać.

Najważniejsze zalety trójkątnych ram reklamowych

Poza ustawieniem reklamy pod odpowiednim kątem, istotną zaletą ram trójkątnych jest znaczna powierzchnia do zadrukowania. Konstrukcja ramy pozwala na użycie z dwóch stron identycznych lub różnych wydruków. Dzięki temu możemy łatwo różnicować przekaz i dostosować go do specyfiki sytuacji i miejsca. Na przykład żegnamy osoby wychodzące z naszego sklepu (lub zachęcamy do powrotu), a witamy tych odbiorców, którzy są dopiero na etapie podejmowania decyzji o skorzystaniu z naszej oferty.

Warta podkreślenia jest łatwość wymiany treści reklamowych czy informacyjnych: demontaż i montaż materiałów przypinanych paskami rzepowymi do ram trójkątnych trwa dosłownie kilkadziesiąt sekund. Możemy reagować błyskawicznie na zmiany sytuacji, np. wywieszać informacje o wyprzedażach, promocjach, chwilowym zamknięciu lokalu czy sklepu i wiele innych. 

Wartą podkreślenia cechą jest uniwersalność trójkątnych ram aluminiowych: mogą być stosowane z równym powodzeniem we wnętrzach, jak i na otwartej przestrzeni. W tej drugiej sytuacji, jeżeli mamy do czynienia z miękkim podłożem, należy użyć do mocowania metalowych szpil (znajdują się w zestawie razem z ramą). Dzięki temu zabezpieczymy naszą reklamę przed przesuwaniem. Przy zastosowaniu ram we wnętrzach dodatkowe mocowanie konstrukcji nie jest konieczne.

Nietypowym sposobem zastosowania ram może być wyznaczenie granic terenu, na którym odbywa się impreza promocyjna, wydarzenie sportowe, koncert czy wiec. Możliwe jest zastosowanie we wnętrzach (np. na dużych halach) i w plenerze. Użyte w takiej roli ramy mogą być nośnikami treści reklamowych i informacyjnych, ale także stać się elementem dekoracyjnym. 

Najpopularniejsze miejsca wykorzystania reklamy na ramach trójkątnych

Wyliczone wyżej zalety trójkątnych ram aluminiowych sprawiają, że obszary zastosowań są bardzo liczne. W większości przypadków używane są na otwartej przestrzeni – jako reklama uliczna (ustawiana na chodniku zachęta do odwiedzenia sklepów czy punktów usługowych) oraz ekspozytor wykorzystywany w czasie imprez plenerowych. Zebraliśmy najbardziej oczywiste możliwości ekspozycji treści reklamowych i informacyjnych: 

  • imprezy plenerowe – ramy trójkątne doskonale sprawdzają się w czasie koncertów, wydarzeń sportowych, festynów rodzinnych czy imprez targowych na otwartym powietrzu,
  • oznaczanie tras wyścigów sportowych – lekkie i łatwe w montażu ramy mogą być bardzo użyteczne jako oznaczenia obszarów na zawodach sportowych i tras przemarszów, biegów i wyścigów, 
  • mityngi polityczne w plenerze – duża powierzchnia reklam na ramach trójkątnych doskonale nadaje się do eksponowania sloganów politycznych i prezentowania wizerunków kandydatów w różnej rangi wyborach – zarówno w czasie mityngów plenerowych, jak i imprez politycznych w halach widowiskowych,
  • lokale gastronomiczne – najbardziej oczywiste zastosowanie w roli reklamy oferty, informacji o godzinach otwarcia czy specjalnych wydarzeniach (koncert na żywo) lub promocjach,
  • gabinety medyczne i apteki – ramy aluminiowe idealnie nadają się do prezentacji środków farmakologicznych oraz usług gabinetów lekarskich – ekspozycja może obejmować też autoprezentację przyjmującego w gabinecie specjalisty,
  • sklepy – najbardziej oczywiste artykuły to produkty spożywcze, odzież, buty, sprzęt sportowy, rowery, ale w praktyce może to być dowolny asortyment, 
  • biura podróży – to równie oczywiste zastosowanie, jak branża spożywcza czy medyczna: na poziomych, dużych wydrukach można łatwo komponować rozległe panoramy plaż, lasów lub górskich stoków,
  • hotele – dzięki dużej powierzchni wydruków na ramach można wzbogacić informację o wolnych miejscach poprzez umieszczenie zdjęcia wnętrz oferowanych apartamentów,
  • punkty usługowe – reklama usług fryzjerskich, kosmetycznych czy salonów odnowy biologicznej wręcz domaga się dobrze dobranej, ustawionej wprost na chodniku reklamy wizualnej, która pozwoli nam „zajrzeć” do wnętrza salonu i ocenić, w jakim stopniu odpowiada on naszym potrzebom,
  • biura nieruchomości – prezentacja projektów mieszkań, które będą dopiero zbudowane, kojarzymy zazwyczaj z reklamą wielkoformatową na fasadach czy gigantycznych rusztowaniach, ale w samym biurze nieruchomości doskonale sprawdzi się odpowiednich gabarytów rama trójkątna rama aluminiowa,
  • kina, muzea i teatry – wszystkie instytucje kulturalne i rozrywkowe potrzebują ekspozytorów, na których można łatwo i szybko wymieniać reklamy filmów, spektakli czy koncertów.

Trójkątne ramy aluminiowe mają bardzo dobrą relację ceny do efektywności docierania z przekazem reklamowym lub informacyjnym. Dlatego są bardzo popularnym sposobem informowania o swoich artykułach, usługach, akcjach promocyjnych czy nawet o godzinach otwarcia.

Na zakończenie warto przypomnieć, że jeżeli chcemy ustawić ramę wprost na chodniku, to powinniśmy zadbać o zgodność z przepisami. Jeżeli reklama stoi na należącym do nas terenie, nie musimy dopełniać żadnych formalności. Jeżeli chcemy ustawić ekspozytor w przestrzeni publicznej, musimy uzyskać zgodę lokalnych władz.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.