Artykuł sponsorowany

W jaki sposób uzyskuje się efekt morphingu?

W jaki sposób uzyskuje się efekt morphingu?

Poligrafia ma dziś coraz więcej do zaoferowania. Na rynku pojawiają się coraz ciekawsze usługi, które zachęcają do kreatywnego spojrzenia na poszczególne projekty reklamowe. Jedną z bardziej interesujących propozycji jest morphing, czyli płynne przechodzenie jednego obrazu w drugi. Na czym dokładnie to polega i jak realizowane są tego typu zlecenia?

Morphing – to warto wiedzieć

Morphing jest jedną z częściej wykonywanych odmian druku soczewkowego. Specjalna technika polega na tym, że po wydrukowaniu przygotowanego wcześniej projektu, klient otrzymuje efekt płynnego przejścia pomiędzy grafikami.

Zmieniające się kadry tworzą bardzo dynamiczny, nowoczesny rezultat. W przypadku skrajnie różniących się obrazów wydruk będzie robić na odbiorcach największe wrażenie.

Efekt morphing początkowo był zarezerwowany wyłącznie dla produkcji filmowych i animacji. Dziś jednak rozwiązania komputerowe w poligrafii stwarzają wiele możliwości. Dlatego coraz więcej firm, na przykład Drukarnia 3D Print, oferuje dziś wydruki z efektem morphing.  

Czemu warto decydować się na takie rozwiązanie? Ponieważ ruch postaci lub obiektów na zdjęciu da się śledzić bez wykorzystania narzędzi elektronicznych. Daje to wrażenie, że wydruk się porusza. W ten sposób można symbolicznie zaprezentować na przykład upływ czasu.  

Jak można wykorzystać efekt morphing?

Efekt morphing wykorzystywany jest w wielu dziedzinach.  

Reklamy oparte na druku z efektem morphing przyciągają uwagę oraz budzą zainteresowanie grup docelowych. Dzięki temu sama reklama jest niezwykle angażująca i oddziałująca na emocje odbiorców.

Na wydruki tego typu najczęściej decydują się agencje reklamowe, firmy specjalizujące się w marketingu oraz domy mediowe.

Jak przygotować projekt do morphingu?

Zlecając usługę morphingu, warto mieć w głowie efekt, jaki chce się uzyskać. Chcesz uniknąć ryzyka bezładnego chaosu kształtów? W takim razie najbezpieczniejszą opcją będzie wybór podobnych do siebie obrazów. Dzięki temu fazy pośrednie nie będą tworzyć zbyt chaotycznego wrażenia.

Pamiętaj również o tym, by odpowiednio dobrać liczbę interesujących Cię obrazów pośrednich. Chodzi o to, by zdjęcia przechodziły płynnie i żeby było widać zmianę poszczególnych kadrów.

Jeśli nie wiesz, jakie rozwiązanie będzie najlepsze, to warto skonsultować się z fachowcami. Eksperci z profesjonalnej pracowni poligraficznej z pewnością rozwieją wszystkie twoje wątpliwości. Na przykład we wspomnianej 3D Print oferowane są rozwiązania kompleksowe – od przygotowania projektu, do produkcji.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.